מפתחים מוצרים דיגיטליים
עבור ארגונים וחברות מובילות

טכנולוגיות ושירותים

אנחנו עוזרים לפתח מוצרים דיגיטליים מרעיון להשקה. אנחנו מומחים בהקמה וניהול של צוותי פיתוח, מיתוג דיגיטלי ופיתוח מערכות וממשקי משתמש מתקדמים

INTEGRATIONS

יש לנו ניסיון רב באינטגרציות למערכות ליבה בארגונים וחברות

לאורך השנים הובלנו תהליכי פיתוח מורכבים של פלטפורמות ומערכות שונות בארגונים תוך התממשקות לשכבות שונות של מידע, ועבודה מול Rest API ו Web service, כל זאת תוך שמירה על תקן אבטחת מידע מחמיר ISO 27001. בין לקוחותינו אפשר לפגוש ארגונים ומוסדות שלטון מוכרים. מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הפרויקטים ומהניסיון העשיר שלנו....

MOBILE

פיתוח אפליקציות היברידיות | PWA | Flutter

יש לנו צוותי פיתוח אפליקציות מהמקצועיים ביותר בארץ, מומחים בפיתוח במגוון טכנולוגיות, היברידיות, PWA ו Flutter, בין אם זה עיצוב מותאם לחווית משתמש למובייל או פיתוח אפליקציה חוצה פלטפורמות. נעזור לכם להבין ולהחליט באיזה סוג טכנולוגיה להשתמש. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הפרויקטים שלנו ….

IN/OUT SOURCING

מומחים בהקמה וניהול צוותי פיתוח ייעודיים לחברות וסטארטאפים

אנו מומחים בהקמה וניהול של צוותי פיתוח לארגונים וחברות סטארטאפ. צוות הכולל מפתחים מקצועיים המתמחים בטכנולוגיות מובילות ומתקדמות, מנהל פרויקט ייעודי וצוות בדיקת איכות QA. אנו מאפשרים ללקוחותינו לבצע פרויקטי פיתוח מורכבים, תוך עמידה בתקציבים ובזמנים מוגדרים מראש. ….

מגזין מקצועי

כל החדשות והעדכונים החמים בעולם בתחום בניית אתרים, קידום SEO, שיווק דיגיטלי, בניית אתרים, פיתוח אתרים ופיתוח מערכות...

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון

שאלות ותשובות – בניית אתרים

אתר הוא נכס דיגיטלי של החברה, הוא משרת את הצרכים שלה, של עובדיה ושל לקוחותיה. בעולם הדיגיטלי כיום, כמעט לכל חברה, עסק וארגון יש אתר אינטרנט, אתר איכותי ונוח יתרום לחשיפה לקהלי יעד רבים, יעודד מכירות וייצור קהל לקוחות נאמן עבור החברה שלכם.
לוח הזמנים אינו קבוע והוא נקבע עפ"י מורכבות הפרויקט, לרוב אנו מעריכים בניית אתר כתהליך של חודשיים ומעלה. מובן שיש תלות רבה בשיתוף הפעולה בינינו לבין הלקוח.
וודאי שלא, בטח בתקופת הקורונה. אנו מאמינים שעל מנת לבנות אתר שיתאים לצרכים שלכם בצורה טובה, צריכים להיפגש בזום, להכיר, לדבר על הפרויקט ועל הצרכים שלכם. מעבר לכך, גם בתהליך עצמו אנו דוגלים בשקיפות מלאה עם הלקוח וליווי מלא באמצעות מנהלי הפרויקטים המקצועיים שלנו.
בוודאי, כל האתרים שאנו בונים הינם בעלי תשתית מעולה לקידום אורגני וממומן, וכמובן שמבנה האתר תואם להנחיות הרשמיות של גוגל. כשתפתח איתנו, סביר להניח שהדירוג שלך יקפוץ.
אנו מציעים ללקוחותינו שתי אפשרויות אחסון, שרת איכותי ומקצועי בישראל או AWS Amazon. בשני המקרים אנו נסייע בכל תקלה שתקרה ואנו זמינים לתקן ולטפל בהם במהירות. במידה שלא תרצו לאחסן את האתר בשרתים שלנו, אתם יכולים לבחור באחסון חיצוני.
לא, כל האתרים שלנו ייחודיים ומותאמים אישית ללקוח. אנו מאמינים שאתר המותאם במאה אחוז לצרכי הלקוח והפרויקט יעודד מכירות, פניות מלקוחות ויקדם את העסק/ הארגון שלכם!
חשוב להבין שיש הבדל גדול בין בונה אתרים פרילנסר לבין חברת בניית אתרים המעסיקה מנהלי פרויקטים, מתכנתים ומעצבים. ישנם המון פרמטרים שיש לשים עליהם דגש - התקשורת ביניכם לבין החברה, ניסיון מקצועי, איך מתבצע הפרויקט, מי מנהל אותו. בדקו את תיק העבודות של החברה, את רמת הידע והניסיון שלה ורק אז תקבלו את ההחלטה.
אין תשובה חד משמעית, פלטפורמת הפיתוח תלויה באתר עצמו. כאשר מדברת באתרי תדמית, אתר קטלוגי או אתרי מכירה ברוב המקרים הפיתוח יבוצע על מערכת וורדפרס. בפרויקטים מורכבים יותר הפיתוח יעשה באמצעות קוד פתוח.