בניית אתר מכירות היא אסטרטגיה מספר 1 של חברות להכפיל את הפוטנציאל העסקי שלהם! הקניות המקוונות נמצאות בקפיצה מדהימה שדוחפות חברות ועסקים לבניית אתרי מכירות.

תמונה של לפטופ פתוח

כיום סה״כ מחזור הרכישות מאתרי סחר  מהוות חלק אינטגרלי ממכירותיהן של חברות מובילות, ולעיתים קרובות אפילו את החלק העיקרי. בניית אתרי מכירות מאפשרת לגולש לקנות את המוצר בנוחות מביתו, ומאפשרת לכם להגיע לקהל יעד חדש ורחב של צעירים שזוהי הדרך העיקרית בה הם קונים.

בניית אתרי מכירות (הנקראים גם חנות אינטרנטית/ אתר Ecommerce) מאפשרת ליצור את "חווית השופינג" האולטימטיבית, בה הגולש יזכה לכל היתרונות שבשיטוט בחנות (מבחר רחב, ויזואליות ותחושת התחדשות) ללא הצורך לצאת מביתו. חנות וירטואלית תאפשר ללקוחות נגישות גדולה מאוד למוצרים שלכם, ותביא אליכם לקוחות מכל רחבי הארץ (ואולי גם העולם..).

בניית אתרי מכירות דורשת הבנה עמוקה של מכלול הגורמים היוצרים אתר מצליח ומוביל. אנו ב- Y&A משתמשים במגוון רחב של טכניקות, שנלמדו והתבססו במשך יותר מעשור של פעילות, על מנת ליצור אתר עם חווית משתמש מעולה וחשיפה גדולה, כך שהוא ימכור עוד ועוד…

כאשר בונים ומפתחים חנות וירטואלית חשוב לשים את הדגש על אבטחת האתר – אף גולש לא יקנה מכם במידה וירגיש שהאתר אינו מאובטח כראוי. המומחים שלנו יודעים ליצור קנייה מאובטחת דרך החנות הוירטואלית שלכם, כך נסיר את הדאגה הזו מליבכם,ובעיקר מלב הגולש. תחושה של קנייה מהירה, נוחה ובטוחה היא בדיוק מה שאנחנו רוצים ליצור כדי להצליח.

בעולם בניית אתרים – בניית אתר מסחר, חנות וירטואלית, היא כבר לא העתיד, היא ההווה, כשציבור הקונים בקניה מקוונת הולך וגדל, והמרחק הגיאוגרפי כבר לא מהווה פקטור, חשוב שבניית אתרי מכירות תעשה ע"י חברה המומחית לבניית אתרים.

בואו נשוחח על הפרוייקט שלכם

מלא את הפרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

שם מלא

טלפון

דוא"ל

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון