עומדים בפני החלטה להקים חנות וירטואלית?

פורסם ב: 15/06/20 מאת: יובל בר אור , , , ,

תשקיעו 7 דקות קריאה להבין מהם המערכות הקיימות ומה מתאים לכם.

 

סקירת המערכות הפופולרית 2020 הם:

וווקומרס Woocommerce- פלטפורמת להקמת אתרי מכירה מבוססת וורדפרס הפופולרית בעולם

שופיפיי shopify – פלטפורמה אמריקאית שנייה בפופולריות

מג׳נטו Magento – פלטפורמה טכנולוגית לאתרי מסחר

בארץ תפגשו את קונימבו ואי שופ- מערכות פרי פיתוח מקומי בקוד סגור ולבסוף וויקס.

 

אנו נסביר ונפרט על ווקומרס, על המערכת ועל היתרונות וחסרונות מול מערכות להקמת אתרי מכירה אחרות.
נכון ל- 2020 ווקומרס Woocommerce היא המערכת הפופולרית ביותר בעולם להקמת אתרי מכירה.
למרות ואף על פי שחברות כמו Shopify ו WIX עושות מאמצי שיווק מטורפים עדיין רוב בעלי העסקים מעדיפים להקים אתר מכירה על מערכת פתוחה, אמינה וקלה לניהול. 

בואו נשוחח על הפרוייקט שלכם

מלא את הפרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

שם מלא

טלפון

דוא"ל

WooCommerce

ווקומרס הוא הרחבה (extension) המאפשרת הוספת פונקציונליות מלאה של חנות מסחר לאתרים מבוססי וורדפרס. כידוע, וורדפרס היא המערכת הנפוצה בעולם לאתרי תוכן.
ההרחבה התפתחה למערכת מסחר חזקה שתומכת בקלות כמה אלפי מוצרים וכמות טראפיק גבוהה.

יתרונות בניית חנות וירטואלית מבוססת WooCommerce:

  • נוחות ופשטות. הדרכה קצרה של שעה ואתם יכולים להתחיל לעבוד! מתאימה גם לשימוש של בעל חנות או מנהל חנות שאינו טכנולוגי במיוחד.
  • האתר עצמו מבוסס קוד פתוח ומאפשר לכל בית עסק לפתוח חנות אינטרנטית ולהעביר אותה בהמשך הדרך בין חברות אחסון שונות או להחליף ספקי פיתוח ללא בעיה, בניגוד מוחלט למערכות בניית אתרי מכירה סגורות כמו Shopify, וויקס שופס ואחרות. 
  • קידום בגוגל: מכיוון שאתרי ווקומרס בנוים על בסיס הוורדפרס, ישנם יתרונות מובהקים באפשרויות הקידום של האתר בצורה קלה ומהירה.
  • תאימות גבוהה בן מערכות פרסום והאתר: תמיכה בגוגל שופינג, תמיכה מלאה בחנויות בפייסבוק, הטמעה קלה של פיקסלים של המערכות השונות, גוגל טאג מנג'ר, גוגל אנליטיקס לאתרי מכירה ועוד.  
  • פיתוח תוספים: במקרה ויש צורך בפיתוח תוסף מותאם אישית לחנות שלכם ניתן לפתח בעלויות קטנות יחסית 
  • בניגוד למערכות אתרי סחר אחרות (שחלקן בעייתיות במיוחד לקידום בגוגל), ווקומרס מאפשרת קידום ושליטה מלאה במאפייני הקידום באתר בצורה נוחה ואפקטיבית ואתרים אלו נחשבים האתרים הנוחים והטובים ביותר לקידום.


חסרונות המערכת: 

  • ווקומרס כמו כל אתרי וורדפרס צורך בעדכונים יחסית דחופים כדי שהאתר לא יהיה חשוף לפריצות של האקרים.  
  • מתכנתי וורדפרס רבים מכירים את המערכת ברמה הבסיסית אך תידרשו למצוא אנשי מקצוע המתמחים בווקומרס מכיוון שאתרים אלו מורכבים יותר.
  • באתרים גדולים (אלפי מוצרים או וריאציות) יש צורך בשרתים חזקים יותר כדי להימנע מאיטיות של המערכת.

 

Shopify

שופיפיי היא פלטפורמה ותיקה וטובה ומתאימה במיוחד לחנויות שפונות לשוק האמריקאי.
חשוב להבין שכל הפלטפורמה וכל אמצעי התקשורת הם באנגלית בלבד!
רמת הביצועים היא טובה למדי, וודאי אם מדובר על כמה עשות מוצרים, המערכת הופכת להיות קצת יקרה כשכמות מוצרים גדלה.
דבר הכי חשוב שצריך להבין- שהחנות לא שלכם. זה לא נכס דיגיטלי שלכם, בבעלותכם.
כשתגדלו קצת ותרצו ״לצאת לעצמאות״, אתם עשויים להפסיד את כל ההישגים שלכם ברמת קידום בגוגל.

Magento-מג׳נטו

היא פלטפורמה לפיתוח מערכות מסחר בדומה ל woocommerce, מבוססת על קוד פתוח. העבודה עם מג׳נטו היא מקצועית ביותר. צריך צוות פיתוח ייעודי שמכיר היטב את הפלטפורמה כדי להוציא ממנה את המירב.
מג׳נטו נתפסת בידי רבים כ׳המערכת׳ לחנויות ״כבדות״ עם עשרות אלפי מוצרים ואינטגרציות למערכות ארגוניות.
מנסיוני אם המחזור שלכם מעל 10M$ בשנה מאיקומרס, שווה להשקיע בפלטפורמה. שלא לדבר על הצורך בצוות פנימי לתחזוקה של המערכת וניהול החנות היחסית מורכב.
אם החנות שלכם מורכבת מכמה אלפי מוצרים, והטרפיק שלה יהיה בסביבות ה 200,000 גולשים בחודש – Woocommerce אוכלת את זה בקלות.

אי-שופ E-Shope

אחת מהפלטפורמות הראשונות בארץ שהתמקדה בעולם האיקומרס.
החברה יציבה ואמינה והמערכת יציבה.
החסרון המשמעותי ביותר הנוגע לאי-שופ היא התשתית הטכנולוגית המיושנת, אשר לא התחדשו לאורך השנים, תבניות הבסיס מיושנות ונראות מאוד בסיסיות.
אם זאת החנות הראשונה שלכם- אתם יכולים לגמרי לצאת לדרך, אחר״כ בכל מקרה תצטרכו לשדרג.

Konimbo

קונימבו – אחת הפלטפורמות החזקות בארץ. הרבה מאוד חנויות יושבות על המערכת שלהם.
מערכת טובה ויציבה, הרבה פיצ׳רים, מבינים היטב איקומרס.
חבל שמחיר האתרים גבוהה למדי, וודאי לאורך זמן.

כמה נקודות לסיכום:

בבחירה בחברות הפלטפורמות – האתר לא שלכם. בתחילה זה ״לא נורא״ אחר״כ כולם מקללים ובוכים על ההחלטה. אם אתם רוצים עצמאות אתם צריכים אתר בבעלותכם.
Woocommerce – היא אכן המערכת הפופולרית, היציבה, אמינה ומקיפה ביותר בעולם.

הכי חשוב זאת החברה איתה אתם עובדים, אתר -חנות וירטואלית זה לא אתר תדמיתי. זאת מערכת שמייצרת עבורכם כסף. ולכן אתם חייבים חברה יציבה, מעל 10 עובדים לפחות עם ניסיון מוכח בפיתוח ובניית אתרים. דבר אחרון – בניית האתר היא ללא ספק צעד ראשון בבניית עסק מכניס מפעילות און ליין. הרבה עסקים עושים מחזור מכובד ביותר על בסיס האתר.

המלצה שלי, תבחרו מערכת שתתן לכם עצמאות, גמישות,תאימות לגוגל – כי מיד אחרי שהחנות באוויר אתם צריכים טראפיק! וכדאי מאוד שיהיה לכם אתר שנראה טוב, כלי גמיש לעבוד איתו.

בהצלחה!

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון