פיתוח אפליקציות Flutter -על מה הבאזז ?

פורסם ב: 24/08/21 מאת: יובל בר אור , , , ,

אם הייתם שואלים מישהו לפני 4 שנים על Flutter, סביר להניח שלא היה להם מושג על מה מדובר. אבל לאחרונה, נראה שכולם מדברים על פיתוח אפליקציות ב Flutter, נדמה שכולם רוצים לפתח רק ב Flutter. אז הגיע הזמן לערוך היכרות קצרה.

 

בכתבה זו נדבר על:

  • מה הופך את Flutter לפופולרית כל כך?
  • למה מפתחים אוהבים אותה?
  • מה היתרונות שלה?
  • נציג 10 אפליקציות מדהימות שפותחו בטכנולוגיית Flutter

בואו נתחיל!

על מה כל הבאזז?


מה גרם ל Flutter להפוך לטכנולוגית הפיתוח ההיברידית המובילה כיום? יש לכך 3 סיבות מרכזיות:

פיתוח מהיר הטכנולוגיה של Flutter מאפשרת פיתוח אפליקציות באופן מהיר ודינמי יותר. היתרון שלה נמצא בפיצ'ר שנקרא Reload Hot –  מציג את השינויים בקוד בזמן אמת, מסייע לתקן באגים ולפתח מהר יותר.

Cross Platforms טכנולוגיית Flutter מתאימה לפיתוח אפליקציות היברידיות תומכות IOS ו Android על בסיס קוד אחד. כאשר מדברים על פיתוח היברידי, עולה חשש מביצועי האפליקציה לעומת אפליקציות Native. אך הטכנולוגיה של Flutter ושפת התכנות Dart מאפשרות להגיע לביצועים מדהימים, ללא התפשרות כלל.

פחות בדיקות אפליקציה אשר מפותחת על בסיס קוד אחד מקצרת משמעותית את זמני הבדיקות והמורכבות שלה. מפתחים נדרשים לכתוב מקרי בדיקות אוטומטיות רק פעם אחת, ובודקי QA נדרשים לבדוק רק אפליקציה אחת.

בואו נשוחח על הפרוייקט שלכם

מלא את הפרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

שם מלא

טלפון

דוא"ל

בואו נדבר תכלס - 10 אפליקציות שפותחו ב Flutter

1. Square


חברת Square פיתחה מערך כלים פיננסים המשמש עסקים קטנים ובינוניים ברחבי העולם (עדיין לא בישראל). האפליקציה מנגישה ביצוע פעולות והופכת אותם לחוויה נוחה ופשוטה לביצוע.
אפליקציית Square מטפלת במיליוני תשלומים ביום, והיא ההוכחה לכך שפיתוח בטכנולוגיית Flutter יכול להבטיח תשלום בצורה המאובטחת ביותר.

2. Xianyu by Alibaba


מי מאיתנו לא מכיר את עליבאבא? בשנת 2018 הם השיקו את Xianyu פלטפורמת מסחר לחברות קטנות ולקוחות פרטיים שרוצים למכור מוצרים (בסין כמובן).
האפליקציה שפותחה בטכנולוגית Flutter מנהלת אלפי מוצרים, תמונות ומחירים. אחת המטרות המרכזיות של החברה הייתה לאפשר מהירות טעינה גבוהה וניווט פשוט באפליקציה ואין ספק שהם הצליחו, תשאלו את אחד מ 50 מיליון (!) המשתמשים.

3. CyTaka


אפליקציית CyTaka שהושקה ממש לאחרונה, פותחה על ידינו באמצעות טכנולוגיית Flutter.
הכירו את Cytaka תחרות בינלאומית המיועדת למפתחים בתחום ה Cyber Security. פיתחנו עבורם משחק בתחום הסייבר המעודד מפתחים ומומחי אבטחת מידע להשתתף בתחרות כלל עולמית ואולי לזכות ב 1,000,000$ (וזו לא בדיחה)

4. Google Ads


פלטפורמות המודעות הגדולה ביותר בעולם – משמשת לניהול מודעות בגוגל, גוגל פליי ויוטיוב. עד לפני כמה שנים, השימוש בפלטפורמה היה אפשרי רק ב Desktop עקב מורכבותה.
טכנולוגיית Flutter הפכה זאת לאפשרי, כיום האפליקציה משרתת מיליוני משתמשים ברחבי העולם ומאפשרת לנהל את כלל הקמפיינים ולתקשר עם צוותי Google Ads והכל דרך אפליקציה אחת.

 

 

5. BMW App


בשנת 2020 השיקה חברת BMW את אפליקציית My BMW שפותחה בטכנולוגיית Flutter, ע"י צוות של 30 מפתחים In House שהקימו בחברה.

האפליקציה משמשת בעלי רכבי BMW לביצוע מגוון פעולות דרך הסמארטפון, בין אם תכנון ושיתוף מסלולי נסיעה, ביצוע פעולות באמצעות Amazon Alexa, מציאת תחנות טעינה חשמליות ועוד פיצ'רים ייחודיים.

 

 

6. Ebay Motors


האפליקציה שפותחה ע"י Ebay מיועדת למכירת רכבים בשוק הפרטי. הטכנולוגיה החדשנית של Flutter משלבת אלמנטים מתחום ה AI והאוטומציה כדי להפוך את חווית המשתמש לנוחה ואינטואיטיבית יותר.
בין הפיצ'רים שמציעה האפליקציה ניתן למצוא: סריקת לוח רישוי ומציאת מידע אונליין, פיד מותאם אישית, סיווג תמונות עפ"י קטגוריות שונות, העלאת סרטונים ועוד.

 

 

 

7. The New York Times


בשנת 2009 המשחק Ken Ken היה חלק בלתי נפרד מהעיתונים והמגזינים של ה New York Times, בעקבות ההצלחה האדירה והשתתפות הקוראים, בחרו להפוך את המשחק לוירטואלי דרך אפליקציה ייעודית ופלטפורמת Web שפותחו בטכנולוגיית Flutter, שניהם משמשים שחקנים רבים ברחבי העולם.

 

 

 

8. Philips Hue App


חברת Philips פיתחה אפליקציה המשמשת לניהול והפעלה של מערכת תאורה חכמה בבתים פרטיים. דרך האפליקציה הייעודית שפותחה באמצעות Flutter ניתן לרכוש מנורות, אביזרים וערכות התקנה לבתים ובאמצעותה גם שולטים בתאורה החכמה בבית באמצעות Bluetooth.

למרות שבזמן פיתוח האפליקציה (שנת 2018) היו טכנולוגיות אחרות מוכרות הרבה יותר, בפיליפס הבינו את היתרונות והחדשנות שנמצאת ב Flutter והחליטו שהיא המתאימה ביותר לפרויקט שלהם.

 

 

9. Reflectly

האפליקציה המובילה כיום בתחום המדיטציה בעלת מעל 300,000 משתמשים ברחבי העולם. באמצעות טכנולוגיית Flutter בשילוב AI האפליקציה מעניקה למשתמשים טיפול קוגניטיבי התנהגותי, מדיטציה ופסיכולוגיה חיובית כדי להתמודד עם לחץ, מתח ומחשבות שליליות והכל דרך אפליקציה אחת – מדהים לא?

 

 

10. Cryptograph


אפליקציית Cryptograph עושה לנו סדר במגוון המטבעות הדיגיטליים ברחבי העולם כמו: Bitcoin, Dogecoin, Ethereum ועוד. האפליקציה מציגה מידע בזמן אמת בנוגע לערך המטבע והשינויים בו, כל זאת על בסיסים גרפיים משתנים שפותחו כמובן, בטכנולוגיית Flutter.

לסיכום,


מלבד האפליקציות האלו, ישנן עוד מגוון רחב של אפליקציות שפותחו ב Flutter בתחום האופנה, בידור וכושר ואנחנו צופים לראות עוד הרבה בשנים הקרובות.
הפוטנציאל והשיפורים המתמידים של הטכנולוגיה הופכים אותה לבולטת ומבוקשת ע"י יזמים, חברות מוצר וארגונים מובילים.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון