ארגז הכלים האולטימטיבי למנהלי שיווק ודיגיטל

פורסם ב: 12/06/19 מאת: יובל בר אור , , ,

החלטתי להמליץ לכם על כמה כלים שהופכים את החיים שלי לקלים יותר, רובם בחינם וחלקם בתשלום

 

כחלק מעבודתי השוטפת כמנכ"ל הסוכנות דיגיטלית Y&A מגוון המשימות הם אדיר ובספקטרום רחב. אנחנו מאפיינים, מעצבים אתרים UI/UX, מפתחים אתרים ומקדמים ומנהלים קמפיינים באינטרנט, ניהול וקידום אתרים CRO , Email Marketing וניהול רשתות חברתיות. מי שמכיר את עולם הדיגיטל על בוריו מבין שיש צורך בכלי עזר שונים בכדי לייעל את ניהול הנכסים הדיגיטליים שלו.

 

הנה כמה כלים ותוספים שהופכים את החיים שלי ליעילים וחכמים יותר:

תמונות בחינם

כמה זמן ביום אתם מבזבזים בחיפוש אחר תמונות מתאימות? לאייטם מסוים, לעמוד באתר, לפוסט בפייסבוק..מצד אחד אתם מחפשים אחר תמונה מרהיבה ותואמת לתוכן, ומצד שני קיים חשש מהצטיירות כחסרי מקוריות ופגיעה בזכויות יוצרים. Problem solved , הנה כמה אתרים חינמיים המספקים תמונות מקצועיות על פי נושאים שונים:

 עיצוב

לרוב אתם לא צריכים ניסיון עשיר בעיצוב בשביל להיות מנהלי שיווק ודיגיטל, אך לא מעט פעמים אתם נדרשים להיות יצירתיים ולהראות כישורי עיצוב בסיסיים. הנה כמה מקורות שיעזרו לכם בזה:

https://www.canva.com/ : אתר מעולה באמצעותו ניתן לעצב תמונות, באנרים, אינפוגרפיה וכו' בצורה פשוטה וזריזה גם אם אין לכם שום רקע בעיצוב.
בלוגים להשראה: http://ui-cloud.com/, http://www.crayon.co/, https://dribbble.com/, https://material.uplabs.com/, http://blog.invisionapp.com/ .
כלי מעולה נוסף שאני משתמש לעיתים קרובות:  Awesome ScreenShot: אקסטנשיין של כרום המאפשר לצלם מסך או מקטעים ממנו,  ולהוסיף עריכה בסיסית.

Email Marketing

Email Marketing נמצאה כאחת מבין הפלטפורמות היעילות והממירות ביותר להפצת קמפיינים פרסומיים. הנה כמה מן הכלים שאני משתמש בהם ליצירת הקמפיינים שלי:

Email Hunter : תוסף המאפשר לכם 'לצוד' כתובות מייל דרך לינקדאין. השירות בתשלום, אלא אם כן תסתפקו ב-150 כתובות בחודש שמגיעות לכם בחינם.
https://www.emailverifierapp.com : אתר לאימות כתובות מייל בתשלום.
sendgrid: תכנה למשלוח ניוזלטרים, ניהול ומעקב אחר קמפיינים במייל.

SEO ואנליזה

Internet Marketing NINJAS : תכנה למציאת לינקים שבורים באתר שלכם.
Copy Scape: כלי חינם לבדיקת מקוריות תוכן האתר ואיתור אתרי אינטרנט המעתיקים או חולקים בתוכן זהה.
Nibbler: כלי חינמי לבדיקת אתרים, המחלק לאתר ציון על פי פרמטרים כגון: SEO, נגישות, טכנולוגיה ועוד.
www.inbound.app.xyz  רק כ-2% מהגולשים באתר ישאירו את הפרטים שלהם, לא הייתם רוצים לדעת מי הם ה-98% הנותרים?חברת הסטארט אפ הישראלית המספקת לחברות B2B את היכולת לראות את שמות החברות שנכנסו לאתר ולעמודי הנחיתה.כך אני יודע אילו מוצרים ושירותים מעניינים את קהל היעד שלי, וכמובן גם את המתחרים שלי.
Similar Web : תוסף לדפדפן המציג את כמות הטראפיק, את הרנקינג, ה- Bounce Rate ופרטים נוספים אודות כל אתר ברשת.

ניהול

  • https://www.invisionapp.com/  -בואו נאמר שאת Invision אתם פשוט חייבים(!) לדרוש מהסוכנויות הדיגיטליות שלכם. מדובר בפלטפורמה מקצועית לשיתוף עיצובים, תגובות והערות של דפי נחיתה ואתרים המאפשרת סימון הערות על גבי העיצוב עצמו בזמן אמת.
  • https://slack.com/ :כמנהלי שיווק ודיגיטל אתם מנהלים ומתנהלים מול גורמים רבים בארגון ומחוצה לו. בארגונים מסוימים קיים צ'אט פנים ארגוני, אך לא בכל מקום ומה לגבי כל הספקים החיצוניים שלכם? Slack היא פלטפורמה מעולה לניהול פרויקטים, משימות והתקשרות עם גורמים בתוך ומחוץ לארגון.

גדלים ורזולוציות

  • https://tinypng.com/ – אתר חינמי להקטנת תמונות וקבצים. לא רק שלקובץ גדול לוקח זמן רב יותר להיטען ולעלות והגולש מוצא עצמו מביט בריבוע ריק, קבצים גדולים מדי מאריכים את זמן טעינת האתר וגורמים להורדת ציון האיכות שניתן לכם על ידי גוגל.
  • Small PDF – פלטפורמה להעברת קבצים מפורמט Word ל- PDF ולהפך, Excel ל – PDF ולהפך, כנ"ל גם JPG ו- PPT. בנוסף תוכלו להפריד ולאחד בין קבצי PDF, לבצע רוטציה, נעילת קבצים, ובגדול- טיפול עשרת אלפים גרסת ה-PDF. אם אתם מעלים 2-3 קבצים השירות הוא חינמי, על כמות יותר גדולה כבר תצטרכו לשלם.
  • אם כבר בגודל עסקינן, הנה שני תוספים חינמיים לבדיקת רזולוציה ורספונסיביות: Screen Resolution Tester, Mobile Responsive Web Design Tester  

 

אני מקווה שתיעזרו בהמלצות הנ"ל כדי לייעל את העבודה השוטפת שלכם.

עכשיו הגיע התור שלכם להמליץ כאן בתגובות על תוספים, אתרים, בלוגים וכלים אחרים שעוזרים לכם במסגרת עבודתכם..:)

yna button

 

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון