5 סימנים שהגיע הזמן להחליף סטודיו דיגיטלי

פורסם ב: 11/06/19 מאת: יובל בר אור ,

מוצאים את עצמכם מעירים למעצב את אותן ההערות שוב ושוב? חולמים על היום שבו תשלחו בקשה לסטודיו והיא תחזור לשביעות רצונכם כמה שעות מאוחר יותר? אם גם אתם מתוזזים בין אימיילים עם תוצרים לא מספקים והמחשבה על פרוייקט עיצובי גדול גורמת לכם לרצות לדחות אותו, הכתבה הזו בשבילכם.

 

כמקצוען בתחום השיווק בדיגיטל, אתה וודאי נעזר בסטודיו או בסוכניות דיגיטליות שונות שמסייעות לך במילוי המשימות בצורה טובה ובזמן. הצוות שבחרת הוא חלק אינטגרלי מהעבודה השוטפת שלך, וככזה חשוב שהוא יבין את הצרכים שלך כלקוח וידע לענות עליהם בצורה הטובה ביותר. אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד, והתסכול האישי והמקצועי מעבודת המעצבים גורם לך לבזבוז זמן ואנרגיות שפוגעים בפרודוקטיביות ובתוצרים הסופיים שלך. אם אתה מוצא את עצמך חוזר למעצב שלך בעיקר בגלל הנוחות וההרגל, יכול להיות שאתה צריך להחליף צוות. לעיתים צריך להיות ערים לנורות האדומות שנדלקות במהלך העבודה השוטפת עם המעצב ולהבין שיש אלטרנטיבות טובות יותר בחוץ. אחרי עשר שנות נסיון בתחום עיצוב ובניית אתרים, איגדתי כמה מהסימנים הבולטים ביותר שהגיע הזמן לשקול להחליף סטודיו.

הכי מעצבן: איטיות בביצוע מיקרו-שינויים

עיצוב אמור להיות שלב מהיר ומהנה ומיקרו-שינויים בעיצוב הגרפי אמורים להיות קלים לביצוע ולא לקחת זמן רב. אם אתה צריך להמתין יום עסקים בשביל שינוי קטן  פעם אחר פעם, עיצוב פרוייקט גדול עלול להיות מתיש ומתמשך. אין סיבה להתפשר על סטודיו איטי, לפרוייקט הבא קח סטודיו מהיר יותר.

הכי לא מקצועי: אין מומחה UI/UX בצוות

למרות שכל ספק יציג עצמו כבעל התמחות בתחום, בפועל נתקלתי עשרות פעמים בתוצרים מקסימים שלא עונים לתכלית של המהלך כיוון שאינם מתאימים לפלטפורמה.
חשוב להבין שלא כל מעצב מוכשר מבין באינטרנט, במובייל או בבניית ממשקים. הצלחה ביישום נכון של ממשק מתבססת על הבנה וידע בתחומים רבים ואינה יכולה להישען על המעצב בלבד. צוות העיצוב ששכרתם חייב לכלול מעצב מנוסה, יצירתי ומוכשר ואיש מקצוע נוסף, המבין מה יגרום לאנשים ללחוץ על הכפתורים הנכונים, לקבל חוויה טובה מהשימוש באתר ולהזניק את התוצאות שלשמן האתר הוקם.

הכי שורף זמן: התנגשויות חוזרות בין המעצב למתכנת

עיצוב בדיגיטל דורש הבנה מעמיקה של סביבת הממשק, הדרישות הטכניות ויחסי הגומלין בין המעצב למתכנת. מעצב שיודע להבטיח תוצאות מרהיבות אך לא מסוגל לחבר אותן לאפשרויות הפיתוח העומדות בפניו, יאריך את זמן הביצוע ויגדיל משמעותית את העלויות. אם אתה מרגיש שיש יותר מדי התנגשויות בין העיצוב לפיתוח, אתה כנראה צודק. בפעם הבאה, בחירה בספק מטריה בעל צוות שמסוגל לדאוג הן לצד העיצובי והן לצד הטכני, תפתור אתכם מהפינג-פונג בין המעצב למתכנת.

הכי לא נוח: ממשק עבודה מסורבל

בעולם שבו נוחות ופשטות הן מילות המפתח, ניתן להעביר חומרים גרפיים באמצעות ממשקים נוחים למשתמש כמו Invision וUXPIN בקלות. העבודה בינך לבין הסטודיו שלך אמורה ללכת חלק.

הכי לא נעים: אתה נמנע מלדבר עם המעצב

הקשר בינך לבין המעצב חשוב לא פחות ממידת המקצועיות של הסטודיו והמעצב שלך אמור לדעת לענות על הדרישות שלך ולעשות זאת בנועם. אם השיח ביניכם לא נעים ומזמין, יהיה לך קשה להגיע לרמת יצירתיות, הפריה הדדית והיוזמה שלה אתה מצפה, ובהמשך – לקבל תוצר שיהיה לשביעות רצונך ויענה על הצרכים האמיתיים שלך. השיחות שלך עם הצוות בשלב האיפיון יכולות ללמד רבות על מידת הקשב והגמישות שאתה יכול לצפות לה, ולכן חשוב לשים לב טרם בחירת הסטודיו שהשיחה ביניכם זורמת, פרודוקטיבית ונעימה.

בשורה התחתונה, עיצוב גרפי הוא פרמטר חשוב ביותר בעידן הדיגיטלי שאנחנו חיים בו. עבודה עם צוות גרפי רציני, קשוב ומקצועי תזניק את התוצאות שלך כמנהל שיווק בכל המדדים וברגע שתמצא את הצוות שמתאים לך, תוכל ליהנות מראש שקט שנים קדימה ומתוצאות מצוינות. אם הסימנים בכתבה נראים לך מוכרים מדי, אין סיבה שהעסק שלך ייפגע. גם אם זה מסרבל את העניינים בהווה, כשהעבודה תזרום חלק ותציג תוצאות טובות יותר למנהלים, זה יהיה שווה את הקושי שבמעבר. אין מה להתלבט, המקצועיות וההצלחה שלך מעל הכל!

את כל הטיפים המקצועיים ששיתפנו עמכם אתם יכולים לבצע לבד. במידה ותרצו עזרה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ל- Y&A בניית אתרים, קידום אתרים. טלפון: 09-7734300.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון