למה כולם בונים אתר במערכת וורדפרס?

פורסם ב: 15/06/20 מאת: יובל בר אור ,

וורדפרס הינה המערכת הצומחת ביותר מבין כל מערכת הניהול התוכן בעולם (CMS).
מעצבים, מתכנתים, אנשי SEO ואיתם עסקים וחברות רבים בוחרים בוורדפרס כמערכת המועדפת עליהם לבניית אתרים וניהולם.
וורדפרס היא הפלטפורמה הגמישה ביותר לכל סוג של לקוח (עסק קטן או חברה), כמו כן היא המערכת המאפשרת ניהול קל ואינטואיטיבי. 

 

ריכזתי עבורכם 10 סיבות מרכזיות מדוע כולם מאמצים את וורדפרס לבניית אתרים:

 

קוד פתוח

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח. כלומר אתם יכולים לערוך את הקוד שלה, לשנות, להוסיף ולשדרג את המערכת. היא גמישה ויודעת להשתנות בהתאם לצרכים שלכם.
דבר חשוב נוסף, אתם לא בני ערובה של אף חברה. אתם עצמאים לגמרי ויכולים לבחור להעביר את האתר שלכם בן ספקי שירות שונים.

ניהול אתר הוא פשוט ביותר. הדרכה של שעה ואתם יודעים לערוך, להקים לשנות עמודי תוכן, קטגויות וכמעט כל דבר באתר שלכם. קל !

תאימות לגוגל

כולם שואפים להגיע לעמוד הראשון בגוגל. כדי שהאתר שלכם יקודם היטב, גוגל צריך לאהוב אותו. וורדפרס ניתן לאופטימיזציה גבוהה בהתאם לגוגל. זמני טעינה של עמודים והתאמה של האתר למובייל, באתרים המבוססים על וורדפרס, גבוהים יותר משל המתחרים.

אלפי תבניות ופלאגינים-חינם או בעלויות מאוד נמוכות

מקצועני SEO בוחרים בוורדפרס משום שמצד אחד הם לא חייבים לכתוב ולו שורת קוד אחד, ומצד שני הם יכולים לעשות שימוש בתבניות יפות ואיכותיות. כמו כן, למערכת וורדפרס יש אלפי פלאגינים לשימושים שונים ומגוונים וביניהם פלאגינים מצוינים כמו yoast לניהול ואופטימיזציה ה- seo באתר.
יתרון נוסף לתבניות הוא שהן כבר מגיעות עם UX וגם UI מעולים ועדכניים וכל מה שנשאר לכם לעשות זה למלא אותם בתוכן איכותי ועשיר.

גמישות תפעולית ואפשרות לגדילה

אחת היתרונות המובהקים של וורדפרס היא שמאפשרת לגדול ולצמוח בצורה מהירה וחכמה. אפשר להתחיל בדף נחיתה, לשדרג למיני סייט, בהמשך להתקדם לאתר one pager, להכניס לאתר בלוג, חנות וכו. אתם לא צריכים להתחיל מהתחלה בכל פעם. וורדפרס היא מערכת מודולרית חכמה שניתן להתאימה לתוכן והמבנה החדשים שלכם.

בואו נשוחח על הפרוייקט שלכם

מלא את הפרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

שם מלא

טלפון

דוא"ל

המערכת המתאימה ביותר לאתרי תוכן, חנויות וירטואליות ומאמרים

וורדפרס היא מערכת בניית אתרים וניהול התוכן הטובה והמתקדמת בעולם ומאפשרת לכם מגוון כלים רחב לשליטה על ניהול התוכן שלכם, הסידור, השיתוף וההפצה שלו. לאור העליה בפופולריות ובשימוש של אתרי E-Commerce, אחד היתרונות הבולטים של מערכת וורדפרס היא היכולת שלה לשמש כחנות וירטואלית בצורה פשוטה ומהירה, תוך שימוש בפלאגין הנפוץ ביותר לבניית חנויות וירטואליות (woocommerce).

נגישות - אתר נגיש בלחיצת כפתור

חוק הנגישות של אתרי האינטרנט  נכנס לתוקפו. חוק זה עורר בהלה בקרב בעלי האתרים, מכיוון שהם נדרשו להשקיע אלפי ומאות שקלים בהתאמות הנדרשות עפ״י חוק. למזלם של בעלי האתרים המנוהלים במערכת וורדפרס מדובר היה בהשקעה כספית קטנה הרבה יותר ואף חינמית. וזאת באמצעות הוספת תוסף נגישות לאתר, אשר ברגע הופך את האתר לכזה הניתן לשינוי ויזואלי – גודל כתב, סוג פונט, גווני אפור ועוד.
הפלאגאין לא הופך את האתר ל 100% נגיש על פי חוק, אבל לגמרי ״סוגר את הפינה״.

אתרי וורדפרס הם מהמאובטחים ביותר

מערכת וורדפרס היא אחת מהמערכות המאובטחות ביותר, אשר מתעדכנת כל העת ומעניקה הגנה איכותית וטובה מפני התקפות האקרים ומקרי כופר על אתרים. למערכת וורדפרס מספר תוספים מומלצים כמו wordfence ו sucuri אשר עושים עבודה מעולה בכל הנוגע לאבטחת האתר ומניעת חדירה אליו. רוב תקלות האבטחה מתחילות כאשר מנהל האתר לא מבצע עדכונים שוטפים למערכת, לתבניות שהוא משתמש בהן ולפלאגינים שהוא התקין.

התממשקות עם מערכות אחרות

אתם רוצים שהאתר שלכם יאסוף לידים, ינהל את הלקוחות, מלאי, CRM ועוד. למערכת וורדפרס ממשק API מצויין המאפשר לכם להתממשק באופן מאובטח לאתר ולהעביר ממנו אליו מידע. זהו דבר ייחודי מאוד למערכת וורדרפס ולא קיים בכל אפליקצייה.

לסיכום,

לא סתם וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר בעולם ורוב החברות הגדולות בוחרות בה לפיתוח ובניית אתרים. היא פשוט מגלמת יתרונות רבים שעונים בצורה מדהימה לצרכי הלקוחות.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון