CPC

פורסם ב: 11/06/19 מאת: יובל בר אור

CPC ראשי תיבות של Cost Per Click , הוא מונח המתאר את העלות אותו המפרסם משלם עבור כל הקלקה על מודעה/ פרסומת שלו. אין קליקים- אין חיוב בתשלום.

 

לעתים נוצר אצל המפרסמים בלבול בין המונח CPC למונח CPM. יש לשים לב כי באסטרטגיית הפרסום של CPC המפרסם מעוניין להביא תנועה לאתר ולגרום לה לבצע פעולה מסוימת (כגון השארת פרטים, הרשמה לניוזלטר, קניית מוצר וכדומה) לעומת CPM בה המפרסם מחויב בתשלום על פי כמות הצפיות במודעה שלו, ומעוניין להביא לחשיפת המותג.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון