בניית אתר לחברת נדל"ן

פורסם ב: 12/06/19 מאת: יובל בר אור ,

אתר לחברת נדל"ן הוא לא רק כרטיס הביקור החשוב ביותר של החברה, הוא גם כלי עבודה הכרחי בימים אלו. בניית אתר לחברת נדל"ן מכילה המון היבטים ייחודיים שישי לשים עליהם את הדגש הראוי, ליצירת אתר שיקדם את המותג וירחיב את קהל הלקוחות…

 

בניית אתר לחברת נדל"ן מוכרחה להיעשות תוך יצירת עיצוב מרשים, אך לא תוך וויתור על פונקציונאליות גבוהה. זאת בכדי ליצור אתר שגם ישרת את הצרכים שלכם וגם תהיה בו חווית משתמש מעולה. אנו זוכרים שהאתר שלכם הוא חלון הראווה לחברת הנדל"ן שלכם, למותג שלכם, לארגון שלכם. בשל כך אנו דואגים למיתוג נכון של האתר ולתוכן שיתאים בדיוק לקהל היעד שלכם.

אנו מעניקים לכם מערכת ניהול תוכן נוחה במיוחד שתאפשר לכם לעדכן ולהוסיף את הנכסים האחרונים בקלות, כך שהאתר שלכם יהיה תמיד מעודכן ואקטואלי. בנוסף לכך, ניתן ליצור אינטגרציה עם מערכות קיימות לניהול נכסים, כך שאם במערכת הפנימית שלכם עודכן כי הנכס הושכר, לדוגמא, המידע יתעדכן גם באתר.

אתם בוודאי יודעים שבמדינתנו הקטנטונת שוק הנדל"ן רחב וישנם ארגונים רבים מאוד הפועלים בו. התחרות צמודה, צפופה וקשה, בדיוק לשם כך עליכם ליצור אתר ייחודי ובולט, כזה שיאפשר לכם להתעלות מעל השאר, להגדיל את החשיפה לקהל וכמובן- להגדיל את יכולת המכירה.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון