תוכנית שיווק באינטרנט

פורסם ב: 16/06/19 מאת: יובל בר אור , , ,

קידום אתרים מקצועי (Search Engine Optimization) הוא פעולה אקטיבית וחיונית שיש לבצע על מנת לשפר את מיקום האתר שלך בתוצאות חיפוש במנועי החיפוש השונים.

כבר בתהליך בניית אתר ואיפיון קהלי היעד חייבים לרתום ידע ומחשבה וליישם טכניקות קידום אורגניות שונות ועדכניות. גם התוכן, כבודו במקומו מונח ונדרש ניסיון בבחירת מילות המפתח ושילובן הנכון באתר בכותרות ובתתי הכותרות בכל עמוד, הדבר קריטי להמשך קידומו ומיפויו של האתר במנועי החיפוש. קידום אתרים מקצועי יאמץ עקרונות של כתיבה ממוקדת, עם כותרות קצרות ולא מרובות מידי ויתמקד בנושאים הקשורים במישרין לאתר על מנת לזכות בדרוג אתר גבוה יותר. החשיבות של קידום אתרים מקצועי באה לידי ביטוי בצורה משמעותית אף יותר בהמשך לעדכוני האלגוריתם Penguin, Panda Pigeon   ב- Google גרסאות אלגוריתם אלה הן גרסאות שהולכות ומתחכמות לאיתור וזיהוי תוכן איכותי ומנגד לסיכול וחסימה של "קידום שחור" ואתרים בעלי תוכן ספאם. כל זאת נעשה במטרה לתת תוצאות יותר איכותיות ורלוונטיות לגולש, סביב החיפוש שערך.

ב – Y&A מעורים תמידית בעולם ה – SEO המשתנה, כדי שהאתר שלך ישאר תוצאה רלוונטית ויופיע בעמודי התוצאות הראשונים, אנו מציעים קידום אתרים מקצועי השומר לך על הרלוונטיות, אנחנו לא נרדמים בשמירה על המיקום של האתר שלך בתוצאות חיפוש ב Google. על מנת לבצע קידום אתרים מקצועי ואפקטיבי, אנו נעזרים בכלים מתקדמים ומגוונים כגון: Google Webmaster Tools המאפשר לנו להתאים את האתר בצורה מדוייקת לצרכים של הזחלנים – crawlers של Google וכן ב Keyword Suggestion Tool ו market samurai, כדי לאתר את מילות החיפוש החשובות והמניבות ביותר לעסק שלך. גם מהירות האתר המשפיעה על דירוגו ב Google נבדקת בכלים כגון Test Page Speed ובהתאם נמליץ על אופטימיזציה לאתר.

לקידום אתרים מקצועי, פנה למקצוענים – Y&A.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון