המטרה בבניית אתרים לעסקים היא לפתח, לעצב וליצור אתר רווחי ומניב. אנו ב- Y&A מפתחים ומעצבים אתרים המתאימם בדיוק לעסק שלהם, תוך שימוש בידע מקיף שנצבר לאורך שנים המאפשר בניית אתר לעסק שיזניק אתכם קדימה.

גבר משתמש בטאבלט

בניית אתרים לעסקים מאפשרת ליצור אפיק תקשורתי עם לקוחותיכם ומאפשר לכם לגשת אליהם במהירות וביעילות, כך שהוא עוזר לכם ליצור שירות טוב יותר עבור הלקוח שלכם, כמובן שאתר האינטרנט שלכם מהווה בעבור העסק שלכם "כרטיס ביקור", אך גם הרבה יותר מזה.
אנו יוצרים אתרים עבור מגוון רחב של לקוחות עסקיים גדולים ומובילים בשוק. בניית אתרים לעסקים נעשית בהתאמה מדויקת לצורך של כל עסק, לדוגמא:

בניית אתרים לעסקים עורכי דין

בניית אתרים לעסקים מותאמים לנדלן

בניית אתרים לעסקים קטנים

אנו יודעים כי הגולש הממוצע שוהה 4-6 שניות בעמוד הבית – ולכן האתגר החשוב ביותר הוא לתפוס את תשומת הלב שלו ולגרום ללקוח להישאר באתר. בניית אתרים לעסקים נעשית תוך חשיבה מתמדת על חווית השימוש של הלקוח- בשילוב מנצח של עיצוב ופיתוח ברמת גימור גבוהה במיוחד.

אנו מאמינים באפיון ועיצוב ייחודי של אתר אינטרנט התואם לחלוטין את הצרכים חזון החברה איתה אנו עובדים. אנחנו לא עובדים על תבניות מוכנות מראש, אלא מעצבים ולאחר מכם מפתחים אתרי אינטרנט לעסקים בהתאמה מלאה ואמיתית. היכולת שלנו לעצב ולפתח אתרים לעסקים מ-0, למעשה מאפשרת לנו חופש פעולה מקסימלי וגמישות עתידית במחזור החיים של האתר.

הדבר החשוב ביותר הוא שבאסטרטגיה זו אנו ממקסמים את יחס ההמרה של הגולשים ללידים ומכירות. אנו מומחים ביצירת חווית משתמש ייחודית ומרתקת, התואמת את המסרים השיווקיים של החברה, ולכן האתרים שלנו מכפילים את כמות הלידים, פניות טלפוניות וכמובן מחזור מכירות.

צרו קשר לפגישת ייעוץ חינם מהחברה המקצועית ביותר בארץ.

בואו נשוחח על הפרוייקט שלכם

מלא את הפרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

שם מלא

טלפון

דוא"ל

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון