חדוה נויברגר, מנהלת השיווק של NeoGames

פורסם ב: 06/06/19 מאת: יובל בר אור ,

"אנחנו מכירים את כל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו ברמה האישית" חדוה נויברגר, מנהלת השיווק של NeoGames, בשיחה צפופה על המעבר מ-Awareness ל-Value. מה עושים כשהשוק מצומצם והשיווק בדיגיטל הוא לא הפתרון האידאלי? חדוה נויברגר, מנהלת השיווק של NeoGames, על שיווק ללא לידים.

 

Hadva Noyberger

חדוה ניוברגר, מנהלת השיווק ב Neogames. בת 38, אמא לארבעה. התחילה את דרכה המקצועית כפלנרית בברוקנר-יער-לוי ("מהר מאד הבנתי שאני רוצה להיות בצד-לקוח"), התמנתה למנהלת השיווק של חטיבת החומרה ב IBM ו-6 שנים מאוחר יותר עזבה לטובת NeoGames, בה היא נמצאת קרוב ל-6 שנים. NeoGames היא מהחברות המובילות בשוק העולמי בתחום המשחקים ופלטפורמות ה-Lottery. החברה מספקת פתרון מקיף ומלא המאפשר לחברות ״לוטו״ בעולם לעבור לעולם הדיגיטלי.

"מאסטרטגיה של Awareness עברנו לValue". חדוה נויברגר.

״בתחילת הדרך היינו שחקן חדש שמנסה לזכות בהכרה. היום כל לקוח שאנחנו מגיעים אליו יודע מי אנחנו ואנחנו כבר שחקן ותיק ומוכר. אנחנו פונים לשוק סגור עם קהל יחסית מצומצם. הסיכוי שלנו להכיר לקוח פוטנציאלי חדש שאנחנו לא מודעים אליו הוא אפסי, כי אנחנו מכירים את אנשי המפתח בשוק ממש ברמה האישית. כל אסטרטגיית השיווק משתנה. אין לנו טעם להשקיע מאמץ בשביל לקבל לידים דרך הדיגיטל. מאסטרטגיה של Awareness עברנו לValue."

איך עושים את זה?

"האתר של NeoGames הוא חלון הראווה של העסק והוא חלקי בלתי נפרד מתהליך המכירה שלנו. חשוב לנו להראות שאנחנו נותנים את כל הפתרונות, באים עם נסיון ומסוגלים להתאים את עצמינו לכל אחד מהלקוחות שלנו. לפני שנתיים בחרנו ב- Y&A לעצב ולפתח לנו אתר תדמיתי חדש, שיציג את הידע והנסיון שלנו ואת הסממנים של המותג. האתר הזניק אותנו קדימה בכל מובן. "בתחום שלנו, דיגיטל בא לידי ביטוי בעיקר בניוזלטרים, Success stories, PR ובאתר העסקי. הנוכחות הדיגיטלית שלנו באה לידי ביטוי בעיקר באמצעות האתר, ולכן אחרי שנתיים חייבים להשתדרג. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו לעמוד במקום – לא בפאן העסקי, לא במוצר וגם לא באתר.

עדיין חשוב לנו להיות השחקן הצעיר והדינאמי, אבל אנחנו רוצים להתאים את עצמינו ללקוחות שלנו ולדבר יותר בשפתם. היום כבר לא חשוב לנו להיות הכי צבעוניים ובולטים. אנחנו מבינים שהלקוח מחפש לראות את התוכן דרך העיניים שלו, ולכן חשוב לנו שהאתר החדש שאנחנו מתכננים ישים את הדגש על הלקוח."

מה השתנה בין תוכניות השיווק של 2016 ו-2017?

"היום פחות חשובה לנו הנוכחות בכל מקום, אלא ההתמקדות במקומות ובלקוחות שיותר חשובים לנו. למשל, אם במשך השנה נפתחת לנו לראשונה הזדמנות לדבר בכנס חשוב, אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל להגיע לכנס כדוברים. אנחנו מבינים שההזדמנויות הגדולות מגיעות מהאירועים האלו וכבר פחות זקוקים לחשיפה הכללית מבעבר. עולם ההגרלות מושפע מאד משלטון ומרגולציה, כך שדברים הם דינאמיים. תכנית השיווק חייבת להתאים את עצמה לקהלי היעד, ובגלל השינויים הרגולטורים יכול להיות מצב שחייבים להכניס שינויים באמצע השנה.

בתקופה האחרונה, למשל, נפתחות לנו הזדמנויות חדשות באסיה ובארה"ב. הדינמיות מחייבת אותי להשאר מעודכנת ולאתגר את עצמי בדרכי השיווק. לשמחתי, אנחנו ארגון בינוני בגודלו, מה שמצד אחד מעניק לנו עוצמה ומצד שני מאפשר לנו ליזום מהלך במהירות ובקלות באופן יחסי. שיחות המסדרון והקרבה הפיזית בתוך המשרד הן יתרון גדול שאין לחברות הבינלאומיות. היתרון הזה מאפשר לי להתאים את NeoGames לקהל שלנו טוב יותר."

איך משווקים הכי נכון לB2B?

"חייבים להכיר את השוק ואת הקהל באופן יסודי, ולהכיר את החברה ואת המוצרים ברזולוציות הכי גבוהות שיש. ידע הוא כוח. חשוב לעבוד צמוד עם אנשי המכירות בשביל לקבל מהם פידבקים, כי הם אלו שנפגשים עם הלקוח ומקבלים את הפידבקים באופן ישיר. אנשי המכירות רואים את מה שאני לא רואה בצד לקוח ויכולים לעזור לי לקבל את התמונה המלאה."

מה את צופה לשנים הקרובות?

"אני מאמינה ש-NeoGames יכולה להגיע למקומות מדהימים. אני רוצה להתגבר על המכשולים שכרוכים בשיווק ללקוחות חו"ל (עלויות, טיסות, ביטוח וכו'), ולשווק באופן הכי ממוקד שאפשר, ממש פר לקוח. היעד שלי הוא שהלקוחות שלנו יראו אותנו כשותפים לדרך ולא כספקים. אמנם אנשי המכירות עושים עבודה מעולה בתחום הזה, אבל התפקיד שלי הוא לתת להם את הכלים להצליח ולמקסם את התחושה הזו אצל הלקוח."

מה היית אומרת לעצמך של תחילת הקריירה?

"להאמין בעצמך ולהאמין לתחושות הבטן. בתחילת הדרך, פחדתי להביע את עצמי ולהגיד מה חשבתי גם כשזה דגדג לי. עם הזמן למדתי להאמין בעצמי והבנתי שגם אם אני טועה זו דרך להתפתח. יש משהו באינסטינקט הבסיסי שאומר אם זה הכיוון או לא הכיוון, וצריך ללמוד להקשיב לו."

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון