Google Quality Score

פורסם ב: 12/06/19 מאת: יובל בר אור

Google Quality Score הינו ציון איכות שגוגל נותנת למודעות ה-Adwords PPC ולעמודי הנחיתה בקמפיינים.

 

גוגל בוחנת פרמטרים שונים במודעה ובעמוד הנחיתה ונותנת ציון הנע בין 1-10. ככל שציון האיכות של מודעה גבוה יותר, כך גדל הסיכוי שתופיע בתחילת תוצאות החיפוש. האינטרס של גוגל הינו להציג לגולשים את המודעות הכי רלוונטיות לתוצאות החיפוש שלהם, ולכן היא מקדמת מודעות בעלות ציון איכות גבוה ללא צורך בהשקעת משאבים נוספים מצד בעל המודעה. בנוסף, ככל שציון האיכות עולה, המחיר פר הקלקה יורד.

 

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון