שיווק PPC

פורסם ב: 16/06/19 מאת: יובל בר אור , ,

שיווק PPC (או:  Pay Per Click) מהווה את הדרך המהירה ביותר להביא את האתר שלכם לראש דף התוצאות ושימוש נכון בטכניקת שיווק PPC יביא להזנקה מהירה שלכם.

 

מנועי חיפוש מבוססים על הצגת תוצאות כמה שיותר רלוונטיות לגולש ודירוגן בעזרת אלגוריתם המסדר אותן על פי מידת הרלוונטיות לחיפוש. בנוסף לתוצאות העיקריות מנועי החיפוש (וגוגל בעיקר) מציעות שיווק PPC, המאפשר קניית שטח לפרסום, המופיע במיקום ובכיתוב בולט ומבטיח חשיפה מאוד גדולה. בשיטה זו משלמים על כל קליק של גולש על מודעת הפרסום, בין אם הוא אח"כ המשיך לשהות באתר ובין אם לא. בשל כך, ליצירת שיווק PPC אפקטיבי ומשתלם, שיביא לכמה שיותר לקוחות ביחס להשקעה הכספית, יש לבצע את השיווק בחוכמה.

אנחנו ב-Y&A מבטיחים ליצור שיווק PPC מצליח ומדוייק שיביא אליכם גולשים רלוונטים, כאלו שלא רק ילחצו על המודעה, אלא גם ישהו באתר וישתמשו בו. ניצור לכן שיווק PPC אפקטיבי כחלק משיווק מקיף של אתרכם ונדאג כי המודעות שלכם "ימשכו" את העין ויגרמו לגולש לבחור בהן על פני מודעות אחרות. כדי להבין את המורכבות שבתפעול שיווק PPC אפקטיבי, כזה שיעמוד בתחרות הקיימת, יש להשתמש בידע רב שנצבר במשך נסיון ארוך. עם מאות פרוייקטים באמתחתנו ויותר מעשור של פעילות "נפצח" בעבורכם את השימוש הנכון ביותר במודעות PPC.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון