טעויות נפוצות בניהול קמפיינים Adwords PPC

פורסם ב: 12/06/19 מאת: יובל בר אור ,

תבדקו. תתקנו. תרוויחו ! יותר חשיפות = יותר הקלקות = יותר לידים. מכירים את הנוסחה הזאת? אז זהו שזה לא תמיד נכון.

 

מגיעים אליכם מלא לידים אבל חלקם פשוט לא רלוונטים ? סימן שאתם צריכים לבדוק את 'מילות השלילה' שלכם.

מה הן מילות שלילה ?

מילות שלילה אלה מילים/ביטויים שמזינים אותם בהגדרות הקמפיין, בכדי שהמודעות שלכם לא יופיעו תחת אותם ביטויים. כלומר adwords מאפשר לכם להגדיר לאילו קהלים להציג את המודעות שלכם ולאלו קהלים לא להציג את המודעות שלכם. טיפ מקצועי קטן שחוסך 35-40% מתקציב הפרסום שלכם. כיצד ניתן למזער הקלקות של לקוחות לא רצויים? בעזרת בחירת מילות השלילה הנכונות.בכדי להכין רשימה איכותית של מילות מפתח עליכם להכיר היטב את הלקוחות, איך הם חושבים ומה הם מחפשים. לפעמים לא פחות חשוב לבחור את מילות המפתח שעשויות לסנן לידים שאינם רלוונטיים ומבזבזים משאבים רבים של הקמפיין עצמו ושל צוות המכירות. חשוב להבין ולהגדיר את קהל הלקוחות שאתם לא רוצים.

הנה דוגמא של לקוח שלנו:

אחד מבתי ההשקעות המובילים בארץ, משקיע מאמץ שיווקי מתמשך במטרה להגיע לקהלי יעד אשר מעוניינים בניהול תיק השקעות של חצי מיליון ש"ח ומעלה.

תקופה ארוכה (לפני שהתחלנו לעבוד יחדיו) הם השקיעו תקציב מכובד בקמפיין PPC, אך מעל ל- 40% מהלידים שקיבלו לא היו רלוונטיים וזאת משום שהתעניינו בביצוע השקעות של עד 100,000 ש"ח. על כל ליד שכזה הם הוציאו סכום משמעותי שפשוט נזרק לפח. לא חבל ?

כמו שחז'ליינו ידעו לומר, ידע וניסיון שווה זהב. ביצענו מחקר מילות שלילה ואיתרנו מילות שלילה רבות כגון: ניהול תיק השקעות קטן, 50,000 להשקעה, תיק השקעות קטן,תיק השקעה ללא עמלות, מה עושים עם 10,000 להשקעה וכו

סה"כ נבחרו 67 מילות שלילה וכעת כל המודעות שלהם מוצגות רק עבור קהל היעד הייעודי שלהם והם הפסיקו לבזבז כסף על לידים לא רלוונטיים.

לסיכום...

חשוב להבין ולהגדיר את קהל הלקוחות שאתם רוצים. חשוב להבין ולהגדיר את קהל הלקוחות שאתם לא רוצים. השתמשו במילות שלילה כדי לסנן קהל מטרה לא רצוי.

אתם יכולים לחסוך בין 35-40% מתקציב ה – Adwords שלכם ב – 10 דקות עבודה !

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון