צוותי פיתוח מנוהלים: כל מה שאתם צריכים לדעת

פורסם ב: 09/08/21 מאת: יובל בר אור , , , ,

משיטה פשוטה ויעילה לחסכון בעלויות, מיקור חוץ הפך למקור התפתחות עסקית עבור ארגונים. הוא מאפשר עבודה מול ספקים מומחים יותר, ביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים יותר, חסכון בזמן והשקעה בבניית צוותי פיתוח פנים ארגוניים וכמובן, יצירת קשרים עסקיים ארוכי טווח.

 

לצד היתרונות השונים של צוותי פיתוח מנוהלים, יש החלטות רבות שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים. בכתבה זו, נסקור את המידע שעליכם לדעת וניתן טיפים יעילים לבחירת החברה הנכונה עבורכם וניהול יעיל של התהליך.

מה עליכם לשקול לפני שתעבדו עם חברת פיתוח חיצונית?


לכל ארגון יש את החוזקות והחולשות שלו, חברה שמתעסקת בתוכן לא צריכה להתעסק בפיתוח תוכנה ולהיפך. זו הסיבה שארגונים רבים כיום, יעדיפו לעבוד מול ספק חיצוני מומחה מאשר להקים צוות פיתוח ייעודי פנים ארגוני.

לפני קבלת החלטה מכריעה זו, עליכם לבדוק את הדברים הבאים:

ניסיון של חברת הפיתוח בתחום העיסוק שלכם


יותר ויותר חברות בגדלים ותעשיות שונות החלו להשתמש בצוותי פיתוח מנהלים לביצוע פרויקטים שונים. בעולם כה תחרותי בו האפשרויות בלתי
מוגבלות, ארגונים ינסו למצוא את חברת הפיתוח עם ניסיון רב ומעמיק בעולם התוכן שלהם.
בדיקת הניסיון של החברה בעולם התוכן של הארגון יסייע רבות בהעסקת צוותי פיתוח מקצועיים ומנוסים המודעים למתחרים ולמגמות בענף שלכם.

בואו נשוחח על הפרוייקט שלכם

מלא את הפרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

שם מלא

טלפון

דוא"ל

תמחור שירותים


תהליך העבודה מול חברת פיתוח חיצונית צריך להיות שקוף ללקוח. לכן, על החברה שתעבדו מולה לספק תמחור ברור עבור כלל השירותים המוצעים,  ברוב המקרים תמחור צוות מפתחים נעשה על פי חודשי עבודה, אך במקרים אחרים גם ניתן לתמחר על פי שעות עבודה.

בנוסף לתמחור, על חברת הפיתוח להציג Roadmap עבור שלבי הפרויקט.

תקשורת עם ספק


מערכת יחסים טובה מתחילה בתקשורת, כדי לבסס תהליכי עבודה יעילים לשני הצדדים עליכם לתכנן מראש לו"ז פגישות, מעקב אחר ביצוע משימות ועדכונים שוטפים.

על בסיס הניסיון שלנו, למדנו כי הדרך הטובה ביותר לנהל פרויקט היא ע"י צוות מיועד שבראשו מנהל פרויקט המשמש כ Point of contact ללקוח, כך אנו מצליחים לבצע פרויקטים מורכבים בצורה מהירה, שקופה ומבוקרת ללקוח.

טיפים לעבודה מול צוות פיתוח מנוהל


כדי למצוא את הספק הטוב ביותר עבורכם, עליכם לעקוב אחר אסטרטגיה מתוכננת היטב המכסה את היעדים, הצרכים והציפיות שלכם מצוות הפיתוח.
כדי להבטיח לכם עבודה נוחה, קלה ופשוטה עם צוות פיתוח מנוהל, הנה כמה טיפים יעילים שיש לקחת בחשבון:

1. הגדרת היקף העבודה: לפני שמתחילים בפרויקט כלשהו, חשוב להגדיר בדיוק את הצרכים של החברה ואת התוצרים הרצויים בסוף התהליך.

2. בחינת יכולות ומקצועיות החברה: עליכם להעריך את ביצועי החברה עפ"י מס' קריטריונים: מיומנויות, ידע מקצועי, הכרות עם מגמות טכנולוגיות, ניסיון בפתרון אתגרים מורכבים וניסיון בביצוע פרויקטים באותו עולם תוכן.

3. המלצות מלקוחות קודמים: בקשו מהחברה שתעבדו מולה רשימת ממליצים, שאלו אותם על תהליכי עבודה מול החברה, עמידה בזמנים ורמת שביעות הרצון מהתוצרים שקיבלו. כך תוכלו להפחית את הסיכון שתבחרו בחברה שתספק תוצרים לא טובים מספיק עבורכם ותגרור בזבוז זמן ומשאבים.

לסיכום,

עבודה עם צוותי פיתוח מנוהלים מסייע בביצוע פרויקטים מורכבים ע"י צוות פיתוח ייעודי, באמצעותו ניתן לקצר זמני פיתוח, לייעל תהליכים ולהוזיל עלויות הפיתוח.
עם זאת, עליכם לבצע בדיקה מקיפה לפני שתבחרו את הספק שאיתו תרצו לעבוד, כך תוכלו להבטיח תהליכי עבודה סדורים ונוחים, עמידה בזמני הפרויקט וקבלת תוצרים איכותיים.

הצוות המקצועי שלנו ב Y&A מספק שירותי צוותי פיתוח מנוהלים לחברות וארגונים שונים, בפיתוח מוצרים מורכבים עם פתרונות, טכנולוגיות וגישות חדשניות.

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון