המדריך: איך לשפר את האתר העסקי שלכם?

פורסם ב: 04/11/20 מאת: יובל בר אור , , , ,

מרגישים שהאתר שלכם לא מוצלח מספיק? לאחר פרויקטים רבים הכללו פיתוח אתרים בתחומים שונים, ריכזתי עבורכם מספר בעיות נפוצות וכיצד ניתן להימנע מהן

 

אתר עסקי הוא הלב של הארגון שלכם, הוא יכול לעזור לכם לבנות מוניטין מוצלח ובאותה מידה גם להרוס אותו. מחשבה ותכנון מקדים של מבנה האתר ועיצובו עם חברת פיתוח האתרים, תשפר את חווית המשתמש של הלקוחות ותהפוך את האתר למכונת לידים משומנת.

מבחן ה 5 שניות

המשתמשים שלכם נכנסים לאתר על מנת לקבל מידע מסוים, בין אם מדובר על מוצר כלשהו או קבלת שירות, אם ברגע שיכנסו לאתר לא יצליחו למצוא את מבוקשם, הם יצאו.
הפגישה הראשונה של המשתמש עם האתר שלכם כוללת רפרוף ראשוני של מספר שניות בהן הוא רוצה להבין: מי חברה ומה היא מוכרת/ איזה שירות היא נותנת.

זה המידע שרוב המשתמשים רוצים לקלוט בעמוד הבית של האתר שלכם:

תהליך עיצוב ופיתוח האתר עם חברת בניית האתרים צריך להיות מתוכנן תוך התחשבות בצרכי המשתמשים ומסודר בצורה היררכית של העמודים השונים בסדר יורד על פי חשיבותם, כך למשתמש יהיה קל לנווט בתוך האתר והוא ימצא את מבוקשו בקלות.

המשתמשים שלכם לא סבלניים כלפי אתרים בעלי טעינה איטית


מהירות האתר היא חלק בלתי נפרד מחווית המשתמש הכוללת, למשתמשים אין את הסבלנות להמתין יותר מ 3 שניות לעליית דף כלשהו ולכן, ברוב המקרים הם לא יחזרו לאתר שחוו בו בעיות מהירות בעבר.
לאחרונה, גוגל הכריזה על שמהירות טעינת האתר תהפוך לגורם משפיע על דירוג האתר במנוע החיפוש שלהם.

בואו נשוחח על הפרוייקט שלכם

מלא את הפרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

שם מלא

טלפון

דוא"ל


להלן מספר טיפים שיעזרו לשפר את טעינת האתר שלכם:

השתמשו בדוח מהירות העמוד: גוגל ממליצה להשתמש ב Lighthouse כדי לבדוק את מהירות העמוד ולתקן תקלות הנגרמות מעומס

אופטימיזציה של תמונות: תמונות כבדות הן גורם שכיח למהירות טעינה איטית, נסו לדחוס את כובד התמונות שלכם עד ל 200 KB

שרתי האחסון: השרת שבה מאוחסן האתר שלכם משפיע בצורה רבה על מהירות הטעינה שלכם, מהירות טעינת הקבצים תלויה באיכות השרת. לכן השקיעו בבחירת השרת המתאים, במידה והלקוחות שלכם נמצאים בכל העולם, אנו ממליצים על אחסון בשרתי AWS של אמזון ובמידה והרוב הלקוחות נמצאים בישראל, אחסון ב Upress יעשה את העבודה.

הפעילו את המשתמש


אתר ללא קריאה לפעולה, הוא כמו דרך ללא תמרורים. מקמו את כפתורי ה Call To Action בצורה אסטרטגית במבנה האתר על מנת להנחות את המשתמשים לביצוע פעולות ספציפיות כמו: רכישות, השארת פרטים, הרשמה וכו'.

כפתורי CTA מתוך פרויקט פיתוח אתר תדמית ופלטפורמת לרכישה והנפקת כרטיסי אשראי:

Responsive is Out, Mobile First is In

יותר מ 80% מהמשתמשים שלכם גולשים במובייל, לכן עיצוב אתר רספונסיבי לא מספיק.
כיום, חברות עיצוב ופיתוח אתרים מאמצות את אסטרטגיית ה Mobile First. מעצבים את המוצר קודם כל בגרסת המובייל תחת המגבלות של רוחב הפס וגודל המסך, מתחשבים בראש ובראשונה בצרכי משתמשי המובייל, יוצרים התאמה מקסימלית של התוכן ורק לאחר מכן מרחיבים את העיצוב לגרסת ה Web.

תקנו את עמודי השגיאה


עמוד שגיאה 404 הוא הנפוץ ביותר מבין שגיאות דפי האינטרנט, שגיאה כזו היא לא נעימה עבור המשתמש ובנוסף, רוב המשתמשים לא מבינים את המשמעות שלה.

דרך טובה לתקן שגיאה זו היא להפנות את העמוד לדף אחר רלוונטי באתר או להציע למשתמש עמוד אחר בהתאם לתוכן שהוא חיפש, בנוסף ניתן להתאים אישית את תוכן העמוד על מנת ליצור אינטראקציה עם המשתמשים.

Source

הקפידו על עיצוב ומבנה נקי


תמיד צאו מנקודת הנחה שהמשתמשים שלכם הם בעלי טווח קשב נמוך, לכן שמרו על עיצוב ומבנה האתר שלכם נקי וייצוגי ככל הניתן. כך תוכלו לתפוס את העין של המשתמשים ולגרום להם להתעניין ולבצע אינטראקציה עם התוכן שלכם.

שינוי מאתר מבולגן ו"רועש", לאתר נקי ובעל מבנה נכון יעלה את האינטראקציה עם הלקוחות במאות אחוזים.

שמרו על עקביות בעיצוב האתר


עיצוב לא עקבי מבלבל את המשתמשים וגורם להם לאבד עניין. דמיינו לעצמם אתר שבכל עמוד יהיה שימוש בגופן אחר, צבעים אחרים ושפה עיצובית אחרת.

עיצוב האתר משפיע באופן רב על המוניטין של החברה/ הארגון, שמירה על עקביות ושפה עיצובית אחידה בין כל דפי האתר, מבטיח נוחות ויזואלית למשתמשים שלכם. 

קישור לרשתות חברתיות


עוד טעות נפוצה היא לא לקשר בין האתר לבין רשתות חברתיות, הקישור ביניהם יאפשר למשתמשים גישה נוחה לדפי עסקיים בפייסבוק, לינקדין, אינסטגרם, YouTube ועוד.

קישור הרשתות החברתיות היא אפשרות לשיתוף מהיר, לדוגמא משתמש אשר קורא תוכן מעניין בבלוג באתר שלכם יוכל לשתף אותו בפרופיל החברתי שלו. היבט נוסף של קישור הרשתות החברתיות היא התחברות מהירה- דרך פייסבוק או גוגל, אשר הופך את תהליך ההרשמה למהיר וידידותי למשתמש.
קישור הרשתות החברתיות היא אסטרטגיה הכרחית על מנת לצבור עוקבים, לבנות את האמון המשתמש ובניית קמפיינים אפקטיביים.

צרו קשר עם הלקוחות שלכם


תנו ללקוחות את התחושה שאתם זמינים עבורם לכל שאלה/ בעיה. לקוח שלא ימצא תשובה או פתרון לבעיה שתצוץ, יחפש את התשובות אצל המתחרים שלכם. הקפידו להטמיע כפתורי "יצירת קשר" במיקומים אסטרטגיים ובולטים למשתמשים.

 

 

חשיבה והשקעה באסטרטגיית פיתוח האתר שלכם תבטיח למשתמשים שלכם חווית משתמש מעולה, תקטין אחוזי נטישה ותעלה את דירוג האתר במנועי החיפוש.
אתר עסקי מוצלח מהווה בסיס לצמיחת העסק והמותג שלכם!

 

footer footer

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו: 09-773-4300 או לכתוב מייל: office@yna.co.il

*שם מלא

דוא״ל

מספר טלפון